I brist på annat…

…så kan jag snacka om vad jag ska göra. Istället för att göra något.
1. Jag har blivit lovad ett gäng kraschade stationära datorer av it-killen på jobbet. Vilket score! Jag har nästan fått slut på kretskortsprylar att krydda byggnaderna med.
2. Jag tänker bygga en sunkig kanal tvärs över spelbordet. Min tanke är att höja upp resten med frigolitplattor under vilket gör att vattenytan verkligen kan hamna under marknivå. Kanaler är av erfarenhet mycket spelhöjande. Dessutom känns det som en gammal (våt) dröm som går i uppfyllelse på köpet. Mohahaha…

Leave a Reply

