Stunty Cup Winner

After a tight painting schedule I won the Stunty Cup with my Ogre team! 4 wins – 1 loss.
3-2 lizardmen
0-2 halflings
3-2 goblins
1-0 goblins
2-0 ogres
Note(!) that one snotling managed 4 td:s. Here’s some pics 🙂
Ps. I’m off to Spain now so don’t expect any new posts in a week but prepare for mayhem when I’m back!

20120716-163249.jpg

20120716-163257.jpg

20120716-163608.jpg

20120716-163239.jpg

4 responses to “Stunty Cup Winner

  1. Grattis!

    Befinner mig just nu i SÀvedalen pÄ semester. Du Àr vÀlkommen att spana in framstegen med min plan. Reklam har det blivit.
    Fortfarande blygsamt projekt men jag Àr nöjd.

    • Tack! Haha, Ă€r du i Göteborg! 🙂 TyvĂ€rr Ă€r jag i Spanien, ska försöka synka bĂ€ttre nĂ€sta gĂ„ng! Har du lagt upp bilder pĂ„ ditt projekt? Jag har iofs inte haft internet pĂ„ nĂ€stan en vecka, kanske förklarar saken…

  2. Jojomen, syrran bor i götet. Vi hade trevligt. Besökte SF-bokhandeln. Blev förvÄnad över att det jobbar tjejer pÄ GW o.o

    Schysst med Spanien. Sommaren hĂ€r har ju varit vĂ€ldigt bra för hobbyarbetet… :I

    Jo jag gjorde nÄgra reklamgrejer att placera lÀngs med sidlinjerna. Bra att du tipsade. Jag mindes att jag sett reklam pÄ ett forum jag Àr med i. Blev bra.

    Kanske Àr en plan ditt nÀsta projekt? Skulle vara kul att se vad du kan producera med dina skills.

    Nedan kan du se resultatet av mitt arbete. Ska premiÀr spela snart. Kommer lite fler bilder dÄ.

    http://s157.photobucket.com/albums/t42/ikterus/Blood%20Bowl-plan/

    • Shit va ballt de blev! Scoreboarden va en riktig höjdare tycker jag. Reklamen blev ju finfin den med! Kul att se!
      Ja, visst Àr det skumt med GW GBG! 2 stycken dessutom!
      Jo, egentligen va det tanken att bli mitt första projekt att göra en övergiven arena till Necromantic/Undead/Vampire lag. Det finns verkligen med pĂ„ to do-listan, kĂ€nns som ett bra uppvĂ€rmningsprojekt för mordheim 🙂

Leave a Reply

